Milanello dubbelt upp

Har varit pa Milanello storsta delen av dagen idag med ett gang danska journalister, men endast de skadade spelarna va dar for att kora sina program sa det gick bara den vanliga turen utan att se nan traning. Men jag hade "aran" att fa ata lunch med Cassano som berattade om sina misstag i livet...
Jag holl mig lite i bakgrunden som ensam tjej men nar han sa "ja herregud, vad ska man kalla nan som ar 20 ar och redan har 9 bilar?!!?" kunde jag inte halla mig langre och sa " en ung idiot med alldels for mycket pengar...." jag sag hur alla tog ett ganska djupt andetag innan de brast ut i skratt men han holl faktikst med.. "en valdigt bra beskrivning" sa han t.om!!!!
Imon ska vi tillbaka med en grupp sponsorer och da kommer laget vara dar och trana.
Det ska bli 18 grader varmt och sol sa blir gott att befinna sig utanfor kontoret!!!
CIAO!!!

Kommentarer
Postat av: David Carlsson

Hej Malin,



David heter jag o skriver från the Big City Vetlanda. Fotbollsproffs i Näshult :)



Ute i Näshult har jag en fantastiskt skön kille som heter Roger Milton som ledare. Han började prata i höstas med mig om att du jobbade inom Milan då han vet att jag älskar den lilla klubben.

Han kanske hade druckit whisky den kvällen men han sade iaf att innan jag åkte ner nästa gång så skulle jag höra av mig till honom så han kunde kontakta dig för o se om de gick o göra nåt.Igår så messade jag Mille och sade att de va nog dax och sticka ner en sväng till Novara matchen.



Förstår om du har mycket att göra och du får säkert frågan 1000 ggr per säsong från folk som vill komma ner o kika på Milanello, för mig räcker det med att stå utanför o kolla genom grindarna :)



Maila mig gärna och ha de gott!!



2012-03-14 @ 08:01:42
Postat av: David Carlsson

vet ej om du såg min mailadress



[email protected] är det iaf.

2012-03-14 @ 08:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0