MVH

Som manga av er redan vet, och for er som inte visste det ar jag hemskt ledsen att behova forstora er illustion men den sorgliga sanningen ar den att manga av eller rent av de flesta Zlatan-signerade trojor och andra saker som ges bort av Milan ar inte akta.... de signeras av tva for ovrigt mycket trevliga damer pa Milan kontoret.
Och aven vi gar dit med vara trojor nar vi behover fa de autograferade till t.ex vara sponsorer.
Det ar som manga av er forstar helt omojligt att fa mr Z att signera flertalet trojor och andra souvenirer i veckan!!!
Sa idag nar jag var dar med 10 trojor fragade de mig varfor han skriver MUH over sitt namn i sin autograf...
Det ar namligen sa att Zlatan har borjat skriva MVH over sitt namn i varje autograf!!
Nar han signerade min systers killes julklapp i vintras trodde jag han skrev det bara for att jag bad honom skriva till Erik (en svennebanan som han sa...) men det kanske rent av ar sa att han borjade signera med MVH efter det....;)
En av fa akta Zlatan autografer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0