Wegerup

I förra veckan va jag ute igen med en mycket stark, duktig och framförallt inspirerande svensk kvinna nämligen journalisten Jennifer Wegerup.
Ni som följer henne och Zlatan har sedan ett tag lagt märke till relationen och förtroendet hon lyckats bygga upp hos honom och många gånger stannar han faktikst bara för en intervju med henne. Många blir sura men givetvis ligger det bara avunsjuka bakom, att en kvinna kan vara duktig och respekterad utan att behöva ligga sig till det...
HOn skrev dessutom om vår "date" på sin blogg som ni borde besöka!
http://blogg.aftonbladet.se/milanowegerup
Nu e jag på en liten semester, inte så mycket egentligen för när jag väl åker bort ett par dagar behöver helt plötsligt alla mig på kontoret.....
Men när jag kommer tillbaka till milnao på söndag ska jag ut med henne igen då ett tv-team ska följa henne under hlegen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0