Coverciano

 
Coverciano ar alltid valkomnande och aven om landslaget aldrig e dar nar vi har sanna har events sa hander det alltid nat. Som den har gangen da flera av hjaltarna fran guldlaget 2006 var dar for att ga tranarkursen. Vara gaster holl pa att svimma nar de insag vilka som at lunch och middag tillsammans med oss men de var narmare doden da Materazzi, Oddo; Zambrotta och Grosso alla kom fram for att halsa pa mig. Och nar Pippo Inzaghi gav mig en varm kram och fragade vart jag va i sondags var de tvugna att fraga "hur?!" Och Pippo svarade at mig "Ja men hon jobbar ju at Milan ju, vi e i stort sett kollegor!" ahahaha ja sa kan man ju ocksa se det...
Pa kvallen at vi middag med traningscentrets direktor sen manga ar tillbaka och det var nagra roliga historier om spelare vi fick hora!
Innan det va sangdax fragade han vem jag foredrog mellan Diamanti och Osvaldo.... Diamanti blev svaret, han tittiade lite konstigt pa mig sen sa han "ja det marks att du gillar fotboll" sen fick jag Diamantis senaste landslagstroja!
Tack!!
Ingangen pa Coverciano
Sverige ar en del av FIGC's museum...
 

Kommentarer
Postat av: Don Corleone

Dela med dig av historierna!

2012-11-08 @ 16:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0