Galet!

Aterigen historisk...han gor forsta malet pa nya national arenan, han gar forbi Henke Larsson i landslagets malliga, han gor hattrick och sen gor han inte bara ett fjarde mal men vilket mal han gor, kung Zlatan.
Det far mig att sma le att det faktikst fanns manniskor som forra aret inte tyckte att han platsade i landslaget eller att de spelade battre utan honom. Ja.....
Ikvall hatar iallefall jag sig. Berlusconi mer an nagonsin!!

Jag har varit hemma i Sverige i en vecka och darfor han jag varit dalig pa att uppdatera. Jag har b.la forelast pa min gamla hogskola i Varberg, kul och nyttigt att prata infor folk! Man vanjer sig aldrig!
Skillnaden fran sist jag forelaste var att den forsta fragan jag fick efterat inte var: "Har du traffat Zlatan?!"
Imon aker jag tillbaka och pa sondag blir edt Inter-Cagliari!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0