Zlatan-mal

Mexes gjorde ett mycket snyggt mal igar mot Anderlecht och det va inte bara vi svenskar som skrek - ZLATAN MAAAL. ALLA lider av Zlatanismen och medans Milans spelare intervjuades efter matchen spelades Zlatan mal mot Sverige-england upp i bakgrunden....
Samtidigt som kungen sjalv borta i Kiev sag till att Paris borjade vinna igen och tog dom vidare till attondels... Precis som vi!! Gott!
Nu ska det laddas infor Juventusmatchen pa sondag!

Det forsta man regerade pa igar under matchen va anda Boatengs avklippta cresta....
Berlusconi va ju pa besok pa Milanello harrom dagen och det va manga som fick raka eller klippa sig....
Min kompis sa "Men lille faraone har ju kvar sin!!"
"ja, men han e tillrackligt bra for att fa ha det svarade jag.." och det gjorde han ocksa under intervjun efterat, men pa ett mycket mer odmjukt satt " Bara jag fortsatter gora mal far jag ha kvar den."
Och det gor han....!
13 mal pa 19 matcher incl landslag vid 20 ars alder ar iiiiiinte daligt!!
Ma han fa halla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0