Cassano har kommit hem

Ja, inte tillbaka till Milan alltsa, han e kvar i Inter men han sager sjalv att han kommit hem och stora nyheten idag ar hur han "redan" gatt ner hela 2 kg........
Antonio har alltid varit Interista och jag kommer ihag nar jag en gang pa Milanello fragade honom, eller ja fragade och fragade, jag sa mer "har pa Milanello har ni det bra iallafall".... sa svarade han att han faktiskt inte alls trivdes....

Idag har jag inte sa mycket mer att gora an att forsoka hitta biljetter till Chelsea-Juve i Champions league at vara sponsorer, det blir inte det lattaste da UEFA har infort en ny regel sa att hemmalaget inte far salja nagra biljetter direkt till det gastande lagets fans eller gaster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0