Mister Inzaghi

Milan spelade ungefar lika bra som vi kanske hade forvantat oss, och mot Atalanta gick det darfro som det gick.
Nog for att matchen var lordag kvall, det var fortfarande varmt och sista helgen for manga att aka till stranden men laktarna var tommare an jag forvantat mig!
Jag forvantade mig inte heller att Milan faktikst har fatt betala tillbaka sa pass manga abbonemang som jag i lordags fick veta att de har.... allt i protest mot forsaljningen av Thiago och Ibra.
Igar var jag ute och at och dansade med vanner och bredvid mig vid bordet hamnade Pippo, Inzaghi, och nar han fick nys om att jag spelar eller spelat fotboll bjod han in mig att komma och trana med hans lag. Milans ungdomar....
Det hade val varit nat att ha superpippo som Mister! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0