Ibra tillbaka till Italien

Senaste tidens snackis ar, inte helt ovanligt, Zlatan Ibrahimovic och hurvida han ar pa vag tillbaka till Italien eller inte.
Som alla vet ligger det alltid en viss sanning bakom rykterna om Ibra och att han gick till Paris mot sin vilja och att han trivs bast i Italien ar ingen nyhet.
Men vart?
I napoli skulle han bli avgudad och megasuper stjarna, problmet med napoli ar att han inte, aldrig, skulle kunna rora sig fritt ute.
Och jag undrar om en stjalvstandig dam som Helena skulle uppskatta det...
I juventus skulle han formodligen vinna fler titlar och da skulle familjen kunna pendla mellan Milano coh Torino, men skulle han verkligen ga ihop med Conte?
Av nagon anleding, formodligen for att jag ar svensk, far jag alltid fragan om Ibra, om jag vad tror och om vad han tanker...VAD VET JAG!!
Jag vet bara att jag garna skulle se att han helt frivilligt sankte sin lon sa pass att Milan kunde ta tillbaka honom...! Vilket dock aldrig komma handa!
Sa vi far val se... England da?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0