Milan <3 Balotelli

"An sa lange har han skott sig hyfsat"...
Jo, men om ni bara visste hur Milan kampar for att skydda honom och vartenda steg han tar!
Jag vet inte om ni minns att jag berattade att en van som jobbar som "allt-i-allo" for Milan/Galliani nu jobbar som "barnvakt" at Niang...
Han har nu aven som uppgift att kontrollera vad Mario har for sig. Ingen sarskilt tacksam uppgift da han far samtal fran Galliani sent om kvallarna om i ragazzi inte ar hemma vid ett visst klockslag!
Men som sagt, om nagon klubb kan fa ordning pa Balo sa ar det Milan... Aven om det kravs mycket och hart arbete.

Om 20 min aker jag till Milanello for lagets eftermiddags traning, i snon...
Kanske har vara gaster turen att fa springa pa Super-Mario i lunchmatsalen innan traning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0