Altro che moda

Milano ar ju en av Europas modehuvudstader och manga kommer hit for att pa olika satt jobba inom just modet.
Men jag lever sa langt ifran den varlden man kan tror jag for att anda vara mitt i den!! Nar alla andra firade av modeveckans sista helg agnade jag mig at sport....
I fredagskvall var jag hemma och kompisar (bara killar, aven om att de ar italienare blir jag alltid inbjuden trots att jag ar tjej!!) for att se Napoli-Juventus, i lordags var det Milan-Lazio och i sondags var jag efter att ha blivit slaget i squash och sag EA7 Olimpia Milano spela mot Siena i basket.

Om ett par timmar aker jag till Verona for att prata om ett eventuellt samarbete med dem infor nasta sasong (Hellas Verona i Serie B) de vill ha hjalp med biljettservicen och hospitalityn.


 
Milan-Lazio
Maurizio, som ar kommentator pa SKY och som ni ser till vanster pa bilden bad mig saga nagot kul pa svenska i microphonen nar sandningen borjat men jag tyckte inte det va nan bra ide.......
Efter matchen kom han som vanligt och fraga om vad jag tyckte spelarna skulle fa betyg men vi var inte sa eniga....
Sa sky's betyg pa laget ar inte mina den har gangen!! ;)
 
 
EA7 Olimpia Milano slog tabelltrean Siena i en valdigt spannande match!!!
Bade skont och kul att ga och se nagot annat an fotboll ibland, dessutom ar basket faktikst valdigt underhallande!! Inte som Volley..........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0