Tragedia

Jag mottes av fruktansvarda nyheter nar jag kom tillbaka till Milano i tisdags...
En "kollega" och van dog i tisdags morse i en trafikolycka.
Ni som foljer Milan och Milan Channel vet mycket val vem han ar och har hort om tragedin.
Han har arbetat for Milan i over 13 ar och kommit att bli en omtyckt och valkand personlighet framfor allt for alla Milan fans och spelare.
Usch, med allt skit som gar pa denna jord ska det verkligen behova handa en som honom...
Nar jag var nere i garaget med klienter fick vi alltid langa pratastunder innan spelarna borjade komma ut fran omkladningsrummet och de sista gangerna tog jag de har korten pa honom och hans sambo och mor till hans dotter Sofia....
Vila i Frid Claudio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0