I'm off!

Jag har en langre tid, av olika anledningar velat ga vidare fran foretaget jag jobbar for idag, huvudsakligen for att jag inte kanner att jag kommer nagonstans internt, for att jag inte far tillrackligt med ansvar och for den slavliknande lonen.
Darfor behovde jag inte tanka flera ganger nar jag for nagra veckor sedan blev erbjuden att folja CIC-camps ( http://cic-camps.com/) i USA under 2 manader den har sommaren.
Det ar en fotbollscamp for barn och ungdomar som organiseras och ags av Cannavaro; Oddo, Ambrosini och Costacurta och de vill ha med mig bade som tranare och projektledare.
Det ar en stor risk jag tagit da jag i september kanske kommer sta utan arbete men jag angrar mig inte!! Nagot ska jag nog hitta att gora....
Nu ar det iallafall officiellt, sa nu vet aven ni!
Jobbar kvar har till den 31 maj sa ska hinna med finalen av TIM cup i Rom innan jag aker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0