TIM CUP

For den som missat det sa holls alltsa finalen av TIM Cup (gamla coppa Italia) pa Stadio Olimpico i Rom igar.
Lazio vann efter en usel match mot Roma i ett derby med manga kanslor!
Vi holl som vanligt i prisutdelingen som blev ganska lyckad trots alla svarigheter med att slitas mellan tva klubbar som garna ville gora allt sjalva!
TIM som huvudsponsor av eventet hade bokat vitnamesen PSY som underhallare innan matchen och det var daremot sadar lyckat....
Vi tyckte det va ganska kul men publiken i Rom var inte helt nojda med valet av artist och han blev ordentligt utbuad!

I taxin pa vag till hotellet pa lordagen talade vartenda program om matchen, om hur oforlatligt det skulle vara att forlorade matchen, fran bade Roma och Lazio sidan, och vi blev mer och mer nervosa infor vad som skulle handa utanfor stadion och om vi skulle komma darifran levande.... men det blev inget brak alls! jag tror vi "brakade" mer inom organisatoinen an vad fansen gjorde!
Jag holl faktikst pa Roma igar och tyckte lite extra synd om dom nar spelare som Lamela, De Rossi och Balzaretti grat som sma pojkar.... Osvaldo reagerade pa sitt satt och direkt efter matchen sparkade han sonder halva inredningen utanfor omkladningsrummet och sen fick tranaren sig en kanga....

Det var ocksa mitt sista event med master group och jag maste erkanna att det var jakligt skont! Nu vantar nya aventyr och erfarenheter i USA!!!
 
PSY med dansare....            
 
 
Vi satt forsta halvlek pa forsta rad sa jag  fick mina 2 sekunder i rampljuset aven igar.... bakom sangerskan Malika Ayane under Italienska nationalsangen.
 
 
Totti var nog argast av alla, men han visade gott exempel som kapten och stannade kvar pa plan for att ta emot sin silvermedalj.
 
 
Lazio lyfter pokalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0