Tiderna forandras

Nu va det ett jakla tag sen jag ens gick in har pa bloggen,men for att jag inte har ett dugg kul att skriva!
Jag e tillbaka i Milano och har borjat "jobba" pa en image och brand managemnet byra. "jobba" darfor att det ar en nystartad byra och jag har an sa lange ingenting att gora!!!! Under tiden letar jag annat, framfor allt hemmai Sverige.
Det ar egentligen anledningen till att jag idag skriver tva rader... For att lagga ut en jobbansokan: Om nagon som laser den har bloggen skulle ha ett intressant jobb att erbjuda mig sa ar min mail [email protected]. ;)

Tills dess att jag hittar nagot hemma fortsatter jag se sa mycket fotboll som mojligt, for det intresset har inte svalnat som det for pasta och romantiska och hariga italienare! ;)

Kommentarer
Postat av: Rolexmaster

Med din erfarenhet borde det inte vara några större problem att få ett bra jobb. Använd din charm ;)

Rolexmaster

2013-11-02 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0